Wat gaat de tijd toch snel hè, de dagen gaan moeiteloos over in weken en de weken in maanden.
En voor je het weet is Pasen over gegaan in Pinksteren.
Wat is er veel gebeurt de laatste weken.
Afgelopen vrijdag zijn wij naar het concert van de Toppers in ArenA geweest, wat een feest is dat zeg. Allemaal meezingers en een show van grote kwaliteit. `s Nachts om kwart over 2 thuis en zaterdag weer vroeg uit de veren om naar de vroege vogel actie van de Intratuin te gaan. Er moest een terrasverwarmer komen, nieuwe kussens voor de tuinset en wat planten.
Phoeh wat is dat dan een strijd hoor, om na zo`n dag er weer zo vroeg uit je bed te moeten.
Maar het is gelukt, dat wil zeggen alles behalve de verwarmer.
Zaterdagmiddag nog een feestje, broer en schoonzus waren 40 jaar getrouwd. Heerlijk in het zonnetje, samen met familie, lekker eten en een goede sfeer. Wat wil je nog meer.
Maar de dip kwam `s avonds op de bank in slaap gevallen. Om 2300 uur toch maar naar bed gegaan. Het klokje rond geslapen tot ik wakker werd gemaakt door mijn lief met de mededeling dat er koffie en broodjes klaar stonden. Wat een verwennerij zeg.
Een heerlijke lome zondag gehad, mooi weer om buiten te zijn en volop genoten van de dag.
Hebben jullie ook al eens gekeken op mijn Facebook pagina Gerria creatief.
Hier probeer ik elke week/ 2 weken een uitdaging te doen.
Maar nu weer over tot de orde van de dag; Stampin Up heeft weer fantastische aanbiedingen.
Allereerst de Weekly Deals, deze zijn vanaf nu elke woensdag hier te vinden.
Vervolgens is er nu de lijst met supplies welke niet terug komen in de nieuwe catalogus Deze zijn met beste kortingen te verkrijgen dus heb je nog iets nodig, ik zou niet te lang wachten want op is op...
Deze link geeft toegang tot de Retired List.
Binnenkort krijg ik de nieuwe catalogus met de meest geweldige producten.
Wil je zelf ook graag een nieuwe catalogus ontvangen of wil je zelf wel een leuke avond verzorgen met een paar vriendinnen\zussen\collega's en kans maken op gratis Stampin Up producten neem dan contact met mij op. We maken dan samen een aantal SUper leuke projecten. Succes en een leuke avond gegarandeerd!
Ik wens jullie een fijne dag en ga genieten van het komend weekend, aan het weer zal het niet liggen....
Tot de volgende keer.
Groetjes Gerria
Creatief met Gerria
donderdag 5 juni 2014
dinsdag 22 april 2014
Uitdaging....
Goedemorgen allemaal.
Pasen zit er weer op, genoeg gegeten en gezellig met de hele familie samen geweest.
Hebben jullie ook een gezellige Pasen gehad?
Hier heeft de helft van de familie nog een paar weken vrij en de andere helft moet gewoon werken:-(...
Maar wat was het ook heerlijk weer hè eerste paasdag, de tweede was hier in Vriezenveen een behoorlijk natte dag, het heeft bijna de hele dag geregend. We wilden nog op de fiets weg, zoonlief had onze auto mee, maar hebben het plan maar snel weer laten gaan. Ik had geen zin om me voor mijn plezier te laten nat regenen.
Vandaag schijnt gelukkig weer de zon, geeft je gelijk weer energie en goede zin voor de dag.
Vanmiddag nog even de wandelschoenen aan en met mijn vriendin de wekelijkse kilometers weer verslinden.
Ik heb ondertussen ook op facebook een pagina aangemaakt om Stampin Up te promoten.
Gerria Creatief heet de pagina.
Ik heb er deze week een uitdaging op gezet met een kleuren schema. Dit schema heb ik gevonden op Pinterest. Wat kun je daar toch mooie interessante voorbeelden vinden.
Ik heb deze week gekozen voor dit schema
en dat omgezet naar de kleuren van Stampin Up.
En dan is dit wat het geworden is,
ik heb als basis Whisper White gebruikt, de Petal Parade stempelset en een paar Rhinestones om wat bling toe te voegen.
Ik ga proberen om elke week een uitdaging hier te plaatsen. Hebben jullie zin om mee te doen, laat het me dan even weten.
Bedankt voor jullie bezoek, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Tot de volgende keer.
Vrolijke groetjes
Gerria
Pasen zit er weer op, genoeg gegeten en gezellig met de hele familie samen geweest.
Hebben jullie ook een gezellige Pasen gehad?
Hier heeft de helft van de familie nog een paar weken vrij en de andere helft moet gewoon werken:-(...
Maar wat was het ook heerlijk weer hè eerste paasdag, de tweede was hier in Vriezenveen een behoorlijk natte dag, het heeft bijna de hele dag geregend. We wilden nog op de fiets weg, zoonlief had onze auto mee, maar hebben het plan maar snel weer laten gaan. Ik had geen zin om me voor mijn plezier te laten nat regenen.
Vandaag schijnt gelukkig weer de zon, geeft je gelijk weer energie en goede zin voor de dag.
Vanmiddag nog even de wandelschoenen aan en met mijn vriendin de wekelijkse kilometers weer verslinden.
Ik heb ondertussen ook op facebook een pagina aangemaakt om Stampin Up te promoten.
Gerria Creatief heet de pagina.
Ik heb er deze week een uitdaging op gezet met een kleuren schema. Dit schema heb ik gevonden op Pinterest. Wat kun je daar toch mooie interessante voorbeelden vinden.
Ik heb deze week gekozen voor dit schema
en dat omgezet naar de kleuren van Stampin Up.
En dan is dit wat het geworden is,
ik heb als basis Whisper White gebruikt, de Petal Parade stempelset en een paar Rhinestones om wat bling toe te voegen.
Ik ga proberen om elke week een uitdaging hier te plaatsen. Hebben jullie zin om mee te doen, laat het me dan even weten.
Bedankt voor jullie bezoek, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Tot de volgende keer.
Vrolijke groetjes
Gerria
donderdag 17 april 2014
Weekly Deals
De nieuwe weekly deals zijn weer bekend.
Dus dit is deze week weer je kans om voordelig Stampin Up artikelen in je bezit te krijgen.
Kijk op deze link om de producten van deze week te bekijken.
Verder heeft Stampin Up deze week groot nieuws.
Project Live is in het leven geroepen.
Hiermee kun je makkelijk en overzichtelijk je foto's voorzien van tekst en er een mooi scrapbook van maken. We maken allemaal een hele serie foto's met de bedoeling om die ooit nog eens te gaan gebruiken of inplakken. Maar de berg met foto's groeit en de digitale foto's blijven op de computer staan.
Met Project Live heb je de mogelijkheid om makkelijk, snel en toch overzichtelijk een prachtig album te maken waar je met plezier terug kijkt op de belangrijke gebeurtenissen in je leven.
Kijk het volgende filmpje maar eens.
project life
Dus dit is deze week weer je kans om voordelig Stampin Up artikelen in je bezit te krijgen.
Kijk op deze link om de producten van deze week te bekijken.
Verder heeft Stampin Up deze week groot nieuws.
Project Live is in het leven geroepen.
Hiermee kun je makkelijk en overzichtelijk je foto's voorzien van tekst en er een mooi scrapbook van maken. We maken allemaal een hele serie foto's met de bedoeling om die ooit nog eens te gaan gebruiken of inplakken. Maar de berg met foto's groeit en de digitale foto's blijven op de computer staan.
Met Project Live heb je de mogelijkheid om makkelijk, snel en toch overzichtelijk een prachtig album te maken waar je met plezier terug kijkt op de belangrijke gebeurtenissen in je leven.
Kijk het volgende filmpje maar eens.
project life
|
|
|
| ||||||||
|
|
dinsdag 15 april 2014
Kaartjes
Hallo,
Zoals beloofd zou ik jullie laten zien wat ik heb gemaakt met de materialen die ik in mijn vorige post heb laten zien.
De kaarten zijn ondertussen bij de desbetreffende vrienden aangekomen, dus kan ik ze hier met een gerust hart laten zien
Het zijn stuk voor stuk prachtige kleuren uit de Brights kleurenrange van Stampin Up.
Mooie heldere kleuren die goed te combineren zijn. (Sorry voor de donkere foto's, kon ze niet helemaal helder krijgen)
Ik heb gestempeld met de geweldige set Petite Petals, een set met 6 stempels van een klein bloempje. Deze set heeft ook een bijpassende punch en staat in de voorjaarsfolder. Ik hoop dat dit een blijvertje is in de jaarlijkse catalogus.
Het ovaal is geembossed met een embossingfolder. Embossing wil zeggen dat je een patroon drukt in je papier, dat het dan de afbeelding in het papier drukt.
In dat ovaal heb ik een ovaal geponst uit het ondergrondpapier en dat met clear inkt en embossingpoeder de tekst gestempeld.
Lijkt het jou nou ook zo leuk om ook zelf kaarten te maken, neem dat contact met me op. We gaan dan samen een datum zoeken en jij nodigt een paar vriendinnen uit en ik kom met de materialen. We maken er een gezellige middag of avond van.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.
Groetjes Gerria
Zoals beloofd zou ik jullie laten zien wat ik heb gemaakt met de materialen die ik in mijn vorige post heb laten zien.
De kaarten zijn ondertussen bij de desbetreffende vrienden aangekomen, dus kan ik ze hier met een gerust hart laten zien
Het zijn stuk voor stuk prachtige kleuren uit de Brights kleurenrange van Stampin Up.
Mooie heldere kleuren die goed te combineren zijn. (Sorry voor de donkere foto's, kon ze niet helemaal helder krijgen)
Ik heb gestempeld met de geweldige set Petite Petals, een set met 6 stempels van een klein bloempje. Deze set heeft ook een bijpassende punch en staat in de voorjaarsfolder. Ik hoop dat dit een blijvertje is in de jaarlijkse catalogus.
Het ovaal is geembossed met een embossingfolder. Embossing wil zeggen dat je een patroon drukt in je papier, dat het dan de afbeelding in het papier drukt.
In dat ovaal heb ik een ovaal geponst uit het ondergrondpapier en dat met clear inkt en embossingpoeder de tekst gestempeld.
Lijkt het jou nou ook zo leuk om ook zelf kaarten te maken, neem dat contact met me op. We gaan dan samen een datum zoeken en jij nodigt een paar vriendinnen uit en ik kom met de materialen. We maken er een gezellige middag of avond van.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.
Groetjes Gerria
zondag 13 april 2014
Bedankt!!
Bij deze wil ik iedereen hartelijk bedanken voor jullie belangstelling en positieve woorden voor mijn stand op de Boerenerfmarkt van afgelopen vrijdag
Ik heb er enorm van genoten. Ik hoop dat Stampin Up op de manier wat meer bekendheid heeft gekregen.
Toen ik 's avonds thuis op de bank zat had ik geen benen meer over.
De volgende dag maar eens de spullen weer op hun eigen plek gezet, wat heb ik dan toch veel meegehad om jullie te laten zien.....
Maar gelukkig is het weer netjes opgeruimd.....
Vandaag toch maar weer aan mijn werktafel gaan zitten en een aantal kaartjes maken.
Wat het precies gaat worden, tja ik heb al wel een idee maar ga dit nog niet met jullie delen.
Ik wil eerst de kaartjes bij de desbetreffende lieve mensen afleveren.
Voor nu maar weer bedankt dat jullie hier zijn komen kijken.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter zou laten, om te zien wie er al mijn blog gevonden heeft.
Fijne zondag allemaal en tot de volgende keer.
Groeten Gerria
Ik heb er enorm van genoten. Ik hoop dat Stampin Up op de manier wat meer bekendheid heeft gekregen.
Toen ik 's avonds thuis op de bank zat had ik geen benen meer over.
De volgende dag maar eens de spullen weer op hun eigen plek gezet, wat heb ik dan toch veel meegehad om jullie te laten zien.....
Maar gelukkig is het weer netjes opgeruimd.....
Vandaag toch maar weer aan mijn werktafel gaan zitten en een aantal kaartjes maken.
Wat het precies gaat worden, tja ik heb al wel een idee maar ga dit nog niet met jullie delen.
Ik wil eerst de kaartjes bij de desbetreffende lieve mensen afleveren.
Voor nu maar weer bedankt dat jullie hier zijn komen kijken.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter zou laten, om te zien wie er al mijn blog gevonden heeft.
Fijne zondag allemaal en tot de volgende keer.
Groeten Gerria
vrijdag 11 april 2014
Boerenerfmarkt
Hallo allemaal.
Bedankt dat je hier vandaag een kijkje neemt.
Ik mag vandaag Stampin Up promoten op de Boerenerfmarkt die gehouden wordt op de Peddemorsboerderij in Vriezenveen.
Ik ben er om jullie te laten kennis maken met Stampin Up.
Om zelf te kunnen ervaren hoe leuk het is om zelf iets te maken heb ik een paar leuke make & takes bedacht.
Je kan kiezen of je een kaart maakt of een leuk waxinelichtjeshouder.
Vanaf deze week heeft Stampin Up ook nog een leuke aktie, nl de Weekly Deals.
Je kan dan met een hoge korting Stampin Up artikelen bestellen.
Klik hier voor de artikelen die te bestellen zijn deze week.
Wens jullie een fijne dag.
Tot de volgende keer
Groetjes Gerria
Bedankt dat je hier vandaag een kijkje neemt.
Ik mag vandaag Stampin Up promoten op de Boerenerfmarkt die gehouden wordt op de Peddemorsboerderij in Vriezenveen.
Ik ben er om jullie te laten kennis maken met Stampin Up.
Om zelf te kunnen ervaren hoe leuk het is om zelf iets te maken heb ik een paar leuke make & takes bedacht.
Je kan kiezen of je een kaart maakt of een leuk waxinelichtjeshouder.
Vanaf deze week heeft Stampin Up ook nog een leuke aktie, nl de Weekly Deals.
Je kan dan met een hoge korting Stampin Up artikelen bestellen.
Klik hier voor de artikelen die te bestellen zijn deze week.
Wens jullie een fijne dag.
Tot de volgende keer
Groetjes Gerria
zaterdag 4 januari 2014
Blog begin
Het is dan nu echt een feit, mijn eerst blogbericht is geplaatst.
Mijn naam is Gerria en woon in Vriezenveen.
Ben een werkende moeder en al geruime tijd creatief in de weer met karton en stempels om kaarten te maken voor familie en vrienden.
Ongeveer een jaar geleden heb ik de lijn van Stampin' Up ontdekt.
Stampin' Up is een stempellijn uit Amerika wat, sinds iets meer dan een jaar ook in Nederland verkocht mag worden. Dit merk heeft een geweldige lijn stempelsets met bijpassend papier, inkt, lint en wat je nog meer kan bedenken
En sinds kort ben ik onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.
Dat wil zeggen dat ik het prachtige stempel merk Stampin' Up mag promoten en verkopen.
En wat is er nou nog mooier dan een kaart sturen waar je aandacht en liefde aan hebt besteed.
Binnenkort komen hier voorbeelden te staan van kaarten e.d. maar ook data voor workshops.
Vind je het leuk om ook zelf een workshop te hosten, neem dan contact met mij op. We spreken dan een datum af om bij jou thuis een workshop te geven.
Ik hoop je snel hier weer te ontmoeten.
Creatieve groeten
Gerria
Mijn naam is Gerria en woon in Vriezenveen.
Ben een werkende moeder en al geruime tijd creatief in de weer met karton en stempels om kaarten te maken voor familie en vrienden.
Ongeveer een jaar geleden heb ik de lijn van Stampin' Up ontdekt.
Stampin' Up is een stempellijn uit Amerika wat, sinds iets meer dan een jaar ook in Nederland verkocht mag worden. Dit merk heeft een geweldige lijn stempelsets met bijpassend papier, inkt, lint en wat je nog meer kan bedenken
En sinds kort ben ik onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.
Dat wil zeggen dat ik het prachtige stempel merk Stampin' Up mag promoten en verkopen.
En wat is er nou nog mooier dan een kaart sturen waar je aandacht en liefde aan hebt besteed.
Binnenkort komen hier voorbeelden te staan van kaarten e.d. maar ook data voor workshops.
Vind je het leuk om ook zelf een workshop te hosten, neem dan contact met mij op. We spreken dan een datum af om bij jou thuis een workshop te geven.
Ik hoop je snel hier weer te ontmoeten.
Creatieve groeten
Gerria
Abonneren op:
Posts (Atom)











